sunnuntai 11. lokakuuta 2015

CHANGES

 Kuten osa teistä varmaan muistaakin, viime talvena meillä oli iso remppa koko yläkerrassa joka kesti älyttömän pitkään. Vaihettiin yläkerran lattiat ja parkettia jäi reilusti yli, joten päätettiin sitten laittaa alakerran huoneisiinkin uudet lattiat. Ja ai että mä kyllä tykkään siitä, miltä mun huone nyt remontin jälkeen näyttää. Se vanha korkkilattia ei koskaan miellyttänyt mun silmää ja toivoinkin aina, että sen tilalla olisi joku kivan värinen parketti. Revittiin myös vanhat kellertävät tapetit seiniltä pois ja maalattiin seinät puhtaan valkoisiksi. Vaikka ei muutettu kuin vain kaksi asiaa mun huoneessa, niin se silti näyttää nyt mun silmissä jotenkin ihan eri paikalta. Järjestys ei mitenkään paljoa muuttunut, mutta otin teille silti muutamat räpsyt, joista näkee uuden lattian ja seinät sekä muutamia yksityiskohtia.

IMG_0433k

IMG_0430k

IMG_0429k

IMG_0440k

IMG_0438

- L
¨

2 kommenttia :