keskiviikko 23. syyskuuta 2015

VIIME AIKOINA...

IMG_0377
... olen syönyt paljon kotimaisia marjoja, pitää nauttia niin kauan kuin niitä vielä on!

IMG_0376
... tehnyt törkeitä kirpparilöytöjä. Ennen en löytänyt kirppareilta mitään ja nykyään en lähde sieltä koskaan tyhjin käsin.

IMG_0421
... tein virheen, kun lähdin vaalentamaan hiuksia. Niin kuin kuvasta huomaa, lopputulos oli järkyttävän läikikäs. Oon myös ollut turhautunut, kun tän äidin koneen kanssa on niin vaikeaa tehdä yhteistyötä. Näyttö on ihan pimeä, eikä tän kirkkaammaksi sitä saa ollenkaan joten pitää kuvia muokkailessa oikein siristellä silmiä, jotta näkee miltä kuva näyttää. Joudutte nyt kestämään todella huonoja kuvia ennen kuin hommaan itelleni uuden koneen...

IMG_0371
... olen tehnyt niin paljon kouluhommia, ettei oo aikaa jäänytkään lähes mihinkään muuhun. Yöunet on jäänyt aina noin neljän tai kuuden tunnin pituisiksi, mutta koeviikosta on selvitty ja nyt terveenä uuteen jaksoon! 

IMG_0427
... olen ihastunut clipperin teevalikoimaan, nyt kun syksykin tekee tuloaan, niin on ihanaa iltaisin käpertyä sänkyyn teekupillisen kanssa.

IMG_0360
... mulla on iskenyt joku hirveä sisustusvimma, Järjestelin mun huoneen varmaan kolme kertaa uusiksi yhden viikonlopun aikana, ennen kuin päädyin sopivaan järjestykseen. Pitäisi hommata vielä muutama uusi koriste-esine tänne, sitten lopetan ainakin hetkeksi uusiksi järjestelyn...

- L

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti