tiistai 23. kesäkuuta 2015

EYEBROW TUTORIAL

Vuorossa olisi nyt vähän erilaisempi postaus, nimittäin meikkitutoriaali. Oon saanut paljon kysymyksiä siitä, miten ja millä meikkaan kulmakarvani ja päätin nyt sitten tehdä siitä ihan postauksenkin. Toivottavasti tykkäätte tästä. Kommentoikaa sitten ihmeessä jos haluatte nähdä täällä lisää meikkipostauksia! :-)

IMG_8910k
Aluksi kulmakarvat näyttää tältä. Ala-asteen nyppimisen jäljiltä mulla ei enää kumma kyllä kasva melkein yhtään karvoja ihan siinä kulmakarvojen kulmassa, mikä harmittaa kovasti. Luonnollisesti mulla on jo valmiiksi kulmikas muoto niissä, mutta eipähän enää...


IMG_8916kk

IMG_8966k
Jotta saisin kulmakarvoihin selkeän muodon, käytän Lumenen kulmakynää sävyssä 2 eli harmaanruskea. Oon omistanut monen merkkisiä kulmakyniä, mutta tämä Lumenen osoittautunut parhaaksi sekä sävyn että pehmeän jäljen vuoksi. En kuitenkaan käytä kulmakynää koko kulmakarvojen alueelle, vaan pelkästään tuohon ihan yläkulmaan.


IMG_9020k
Kun kulmakarvat on saanut jo selkeän muodon, levitän kaikkialle Lorealin kulmageeliä. Se tuo kulmakarvoihin tosi kivasti tummaa väriä sekä sen sisältämien kuitujen ansiosta myös tuuheutta.


IMG_9018k
Ja tadaa, lopputulos näyttää tältä! Kuvasta saattaa jotenkuten huomata, ettei kulmakynää ole käytetty koko alueella. Näin tulee mun mielestä paljon luonnollisempi lopputulos, itse kun en tykkää ollenkaan kokonaan piirretyistä kulmista. 


- L

2 kommenttia :

  1. wauuuu brow game on point !! <3 pitää itekki hankkia toi lorealin kulmageeli, nii paljo hyvää oon kuullu siita

    VastaaPoista